Bathse Kreek

Onze vereniging is opgericht op 21 augustus 1970. We beschikken over 2 gravelbanen met Led-verlichting en 1 betonbaan. De betonbaan is te gebruiken als tennisbaan, maar ook bruikbaar voor 4 Pickleball banen. Het park ligt ongeveer 1,5 km buiten Rilland (naast de voetblavelden). Bij onze vereniging gaan sportiviteit en gezelligheid hand in hand. Je kan meedoen met de KNLTB competitie, maar we hebben ook diverse gezelligheids evenementen gedurende heel het seizoen. Zo is er elke maandag en donderdag een mixavond, waar ieder lid (vanaf 16 jaar) welkom is. Ook worden er clubkampioenschappen en diverse gezelligheidstoernooitjes voor jong en oud georganiseerd. Er is een actieve jeugdcommissie die diverse activiteiten voor de jeugd organiseert.

Voor nieuwe leden hebben wij een informatieboekje beschikbaar met algemene informatie en enkele regels .

Tennisles

Het is  mogelijk om tennisles te volgen via Arthur Roose van Tennisschool Roose.

Onze park

Informatiedocumenten voor leden