Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van L.T.C. Bathse Kreek! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/2 Algemeen

Plaats hier de handtekening voor akkoord

2/2 Lidmaatschap

Lidmaatschappen

Tennissen bij LTC “Bathse Kreek”? Je bent van harte welkom! We hebben keuze uit de volgende lidmaatschappen:

Junioren tot 18 jaar:

Volledig lidmaatschap per jaar € 47,50
Tijdelijk lidmaatschap voor 3 maanden € 25,00
Proeflidmaatschap voor 3 maanden, inclusief 5 lessen € 55,00

Senioren 18+:

Volledig lidmaatschap per jaar € 100,-
AANBIEDING!
Zomerchallenge lid: Zomerlidmaatschap tot 30 september.
€ 40,-
Tijdelijk lidmaatschap voor 3 maanden € 50,-
Proeflidmaatschap voor 3 maanden, inclusief 3 lessen € 80,-

Senioren 60+
Let op: met dit lidmaatschap ben je geen KNLTB lid en kan je niet aan competitie of KNLTB toernooien meedoen!

Lidmaatschap per jaar € 65,00

Pickleball
Pickleball lidmaatschap zonder tennis (Geen KNLTB-lid, geen deelname aan tennis evenementen, geen gebruik van de tennisbanen gravel en tennisbelijning op betonnen baan):

Jaarlidmaatschap € 25,-

Voorwaarden pickleball lidmaatschap:
• Er kan onbeperkt gebruik gemaakt worden van de pickleball banen. (gesitueerd op de 3e betonnen baan)
• Advies is om sportieve kleding en schoeisel te gebruiken.
• Materiaal (rackets/ballen) kan men gebruiken vanuit de vereniging. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden (dit is inbegrepen bij het lidmaatschap van € 25,-).

Aanvullend info alle lidmaatschappen:

• Als je nog nooit lid bent geweest (of langer dan 2 jaar geen lid bent geweest) betaal je € 5,- inschrijven kosten bovenop het lidmaatschapsbedrag.
  • Bij Pickleball/Zomer/Proef/60+ Lidmaatschap ben je geen lid van de KNLTB en dus ook niet verzekerd via de KNLTB.
  • Als je tennislessen wilt volgen, kun je jezelf aanmelden via:  www.tennisschoolroose.nl
    De lessen worden op dinsdagmiddag en -avond gegeven.
  • Betaling van de lessen loopt rechtstreeks met Tennisschool Roose. Dit geldt niet voor de kennismakingslidmaatschappen, daar zijn de genoemde aantallen lessen inbegrepen bij het lidmaatschap.

Vragen?

Telefoon